Vannmagasin i Dagens Næringsliv
Som del av vannbransjens omdømmeprosjekt distribueres i dag et eget vannmagasin som bilag til Dagens Næringsliv. Bruk gjerne også magasinet i andre sammenhenger!
Vannmagasinet setter fokus på viktigheten av vann – og på de store utfordringer og muligheter som ligger i vannbransjen. Målgruppe er både politikere, ungdom og folk flest, og innholdet er en blanding av redaksjonelt stoff og annonser.
Her kan du laste ned vannmagasinet:
Hvis noen av Norsk Vanns medlemmer ønsker å få tilsendt en bunke av magasinet til omdømmearbeid lokalt, kan dere sende en mail med ønsket antall og leveringsadresse til Tone Bakstad. Det er også fritt frem å spre magasinet digitalt; per mail, sosiale medier e.l.
Bak vannbransjens felles omdømmeprosjekt står Norsk Vann, Vannklyngen, Smart Water Cluster, RIF, VAnnforsk, IWA Norge og Innovasjon Norge.
Del